duminică, 27 ianuarie 2013

Cum sa fii in armonie cu sufletul tau practicand recunostinta

Intr-o seara, in timp ce avea grija de copil, bunicul trece pe langa camera nepoatei si o aude repetand alfabetul intr-o maniera foarte respectuoasa.
- Ce faci acolo? o intreba el.
- Imi spun rugaciunea, explica fetita. Nu stiu exact cuvintele potrivite in seara asta, asa ca spun toate literele. Dumnezeu la va pune la un loc, pentru ca stie la ce ma gandesc.
Tu ce faci cand nu gasesti cuvintele potrivite? Stii ca recunostinta aduce aceeasi armonie in suflet ca si rugaciunea?
Sunt multi ani de cand practic recunostinta seara si dimineata si lucruri minunate se intampla in viata mea.
Dimineata imediat ce deschid ochii, ii inchid la loc. Merg cu atentia in inima mea si spun:
Buna dimineata soare! Buna dimineata cer senin!
Multumesc si sunt recunoscatoare ca m-am trezit.
Multumesc si sunt recunoscatoare pentru sanatatea mea.
Multumesc si sunt recunoscatoare pentru corpul meu.
Multumesc si sunt recunoscatoare pentru organele mele vitale.
Multumesc si sunt recunoscatoare pentru ca sunt unica.
Multumesc si sunt recunoscatoare pentru ca sunt singura care decide pe ce drum o voi lua.
Multumesc si sunt recunoscatoare pentru mintea mea care imi permite sa inteleg lumea, sa imi stabilesc obiective.
Multumesc si sunt recunoscatoare pentru sot si pentru copii.
Multumesc si sunt recunoscatoare pentru casa si pentru masina.
Multumesc si sunt recunoscatoare pentru caldura, apa, electricitate.
Multumesc si sunt recunoscatoare pentru banii pe care ii am.
Multumesc si sunt recunoscatoare pentru patul in care dorm.
Multumesc si sunt recunoscatoare pentru oamenii din viata mea.
Multumesc si sunt recunoscatoare pentru ca pot vedea, pot auzi, pot simti.
Multumesc si sunt recunoscatoare pentru ca ma pot deplasa.
Multumesc si sunt recunoscatoare pentru libertatea de a gandi si actiona.
Multumesc si sunt recunoscatoare pentru experientele pe care le-am trait si care m-au condus unde sunt acum.
Multumesc si sunt recunoscatoare pentru prietenii care m-au sustinut in perioadele mai putin placute din viata mea.
Multumesc si sunt recunoscatoare pentru soare, ploaie, vant.
Multumesc si sunt recunoscatoare pentru internet si toate mijloacele de comunicare.
Multumesc si sunt recunoscatoare pentru filmele, cartile si muzica care m-au inspirat.
Multumesc si sunt recunoscatoare pentru ca pot sa scriu si sa citesc.
Multumesc si sunt recunoscatoare pentru ca pot sa ma dezvolt cat imi doresc si cand imi doresc.
Multumesc si sunt recunoscatoare pentru aceasta zi minunata a vietii mele.
Observi ca spun de cat mai multe ori multumesc si sunt recunoscatoare pentru ca asa imi ridic vibratia si o stabilizez in energia recunostintei. De asemenea simt vibratia fiecarui cuvant in inima mea.
Apoi, pentru ca sunt intr-o stare de armonie si echilibru, imi programez ziua:
recunostintaOriunde m-as duce astazi, orice as face si cu oricine m-as intalni, intentia mea predominanta este de a cauta acele lucruri care ma fac sa ma simt bine. Ori de cate ori ma simt bine, eu vibrez pe o frecventa superioara, punandu-ma la unison cu sufletul meu. Atunci cand ma simt bine, eu sunt in armonie cu tot ceea ce imi place si cu tot ceea ce ma bucura. Atrag astfel lucruri minunate in viata mea care ma sustin in evolutia mea personala.
In timpul zilei, daca mi se intampla sa nu ma simt bine, ma opresc din ceea ce fac si spun:
Este important pentru mine sa ma simt bine. De aceea imi propun sa gasesc motivatia sa ma simt bine.
Imediat ce simt o emotie negativa, o accept  si spun:
Acum simt o emotie negativa, ceea ce inseamna ca ma gandesc la ceva care nu imi doresc. Ce anume imi doresc insa?
Imi focalizez apoi atentia asupra lucrurilor dorite, concentrandu-ma suficient de mult timp asupra noilor ganduri pozitive pentru a simti energia lor benefica in tot corpul meu.
De-a lungul zilei caut noi si noi motive pentru a ma amuza si pentru a rade.
sursa:http://www.armonieinsuflet.ro

Niciun comentariu: