sâmbătă, 30 octombrie 2010

Dupa o saptamina de tuse, mucisori, plans,etc.

 Hai sa va povestesc ce am facut ieri dupa amiaza.Dupa o saptamina plina de tuse, mucisori, plans, refuzuri de a manca, de a bea, ocupata cu cautarea de remedii contra racelilor eram extenuata.Obosita fizic, psihic si incarcata de multi,multi nervi si suparare.M-am decis sa fac curatenie, sa aerisesc camera si sa ma relaxez, sa nu mai le mai aud cum tusesc si plang. Am dus fetele la bica lor(asa s-au obisnuit sa spuna bica si bicu), am dat drumul la muzica la maxim si am inceput curatenia.Am scuturat ,am spalat , am aspirat numai stiam ce sa fac parca vroiam sa scot si raceala din camera.Dar m-am simtit asa de bine ca am petrecut cateva ore eu cu mine fara nici un gand pentru ca auzeam doar muzica in minte.Inca odata muzica mi-a demonstrat ca ma poate calma, linisti si bineinteles sa o iau de la capat dandu-mi putere. Sper sa mearga si la celelalte mamici,viitoare mamici , cele care isi doresc copii si cele care s-au obisnuit cu ideea ca e mai bine in doi.Apropo cred ca nici nu conta ce muzica ascultam  doar ritmata si cantam, si cantam, ce bine era............

Niciun comentariu: